איך מתמודדים עם הליך פשיטת רגל?

אף בעל עסק לא רוצה למצוא את עצמו מתמודד עם הליך פשיטת רגל, אך יחד עם זאת חשוב להכיר מבעוד מועד את ההליך, לכל מקרה שלא יבוא. בצורה כזו, תוכלו להתמודד בצורה טובה יוצא עם העתיד תוך כדי התייעצות עם עורכת הדין דנה פלד. כך למעשה, תוכלו לשמור על כל הזכויות שלכם במהלך פירוק בית העסק.

כשאין ברירה אחרת

עמלתם ימים כלילות והשקעתם את כל המשאבים שלכם על מנת להביא את העסק למצב ההצלחה האופטימלי, ועדיין אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם חובות גדולים מאוד שלא מצליחים להיסגר. במצב כזה לא נותרו לכם הרבה ברירות ואתם צריכים לפנות לעזרתו של עורך דין פשיטת רגל, על מנת להתחיל בתהליך פירוק של החברה. רק כך תוכלו למזער את הנזקים ולהבטיח חזרה לשגרה במהירות האפשרית.

פושטים את הרגל - מה צריך לדעת כדי לצלוח את התקופה?

כשהפירוק נובע מגורם אחר

פירוק חברה על ידי עובדים, היא פרוצדורה מוכרת, אשר נובעת ממצב של חדלות פירעון. אם העובדים מגיעים למסקנה שאין לכם את האפשרות להמשיך בפעילות העסקית והם מרגישים שהזכויות שלהם נפגעות כתוצאה מכך, הם יכולים לבקש לפרק את החברה. המשמעות של פירוק חברה על ידי העובדים, היא שכלל נכסי החבה יימכרו והרווחים מהמכירות יועברו ויחולקו בצורה שווה בין כל העובדים, על מנת לכסות את חובות המעסיק לצוות העובדים.

תהליך יעיל ומקצועי

פשיטת רגל, הוא הליך משפטי אשר דורש מכם תשומת לב לפרטים הקטנים, והתמודדות מקצועית ומיומנת. מהרגע שהגעתם למצב של חדלות פירעון ואין ביכולתכם עוד אפשרות כלכלית לנהל את ענייני העסק, מומלץ להיוועץ בעורך דין אשר תחום ההתמחות שלו הוא פירוק חברות. בצורה כזאת תוכלו לנהל את כל ההליך המשפטי, תוך הגנה על הזכויות שלכם כבעלי העסק. אל תשכחו, מן העבר השני עומדים כל העובדים בחברה שלכם, ובני המשפחה שלהם אשר תלויים בכספי החברה שלכם, כמקור ההכנסה שלהם. לכן חשוב לבצע את כל ההליך בצורה רגישה ועדינה, שלא תפגע באף אחד מן המעורבים פסיכו ותצמצם את הנזקים שנגרמו מן החובות הכספיים של העסק שלכם.

ליווי משפטי מקצועי

משרד עורכי הדין של עו"ד דנה פלד, מתמחה בליווי מקצועי של תהליכי פירוק חברות. צוות המשרד מאפשר לכל בעל עסק, או קבוצת עובדים לקבל את הייצוג המשפטי שמגיע להם לאורך הליך פשיטת רגל ופירוק החברה, על ידי צוות מקצועי ומיומן, ברגישות ואחריות. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ עם המשרד התקשרו- 050-5732660 או כנסו לאתר https://www.danapeled.com

הוספת מאמר לאתר?

    קונצרן קידום אתרים קונצרן קידום אתרים
    דילוג לתוכן