עו"ד תאונות אישיות

השגרה הקבועה מייצרת אצל כולנו אשליה שאנחנו בטוחים ומוגנים, אבל בפועל החיים של כל אחד ואחת מאיתנו עלולים להתהפך בן רגע עקב תאונה, כולל תאונה אישית. במקרים כאלה הנזק הוא לא "רק" פיזי אלא גם כלכלי, וכדי להיערך לכך מוצעות לנו פוליסות ביטוח תאונות אישיות. על-פי פוליסות אלה, "תאונה אישית" היא אירוע פתאומי שלמבוטח לא הייתה שליטה עליו ואשר גרם לו נזק. לעיתים נדרשת עזרה של עו"ד תאונות אישיות על-מנת לקבל את הפיצוי המגיע לכם מחברת הביטוח, וזהו אחד מתחומי המומחיות של משרד עורכי דין רן הרפז.

אילו סוגי פיצויים ניתן לקבל בעזרת עו"ד תאונות אישיות?

* פיצוי עבור ימי אשפוז – תאונה שחייבה אשפוז מזכה את האדם בסכום קבוע עבור כל יום שבו הוא נאלץ לשהות בבית חולים, בהתאם לתנאי הפוליסה, ובלי קשר לפיצויים האחרים.

* פיצוי בגין שברים וכוויות – במקרה כזה הפיצוי הינו בהתאם להוצאות שנגרמו לאדם. חשוב לאסוף את כל הקבלות המעידות על הוצאות עבור טיפולים, נסיעות, שירותי אחיות ועוד. עורך דין מומחה לתאונות אישיות יסייע לכם להבין אילו הוצאות רלוונטיות.

* פיצוי על פגיעה בכושר העבודה – בדרך כלל הפיצוי משולם לפרק זמן של שנתיים עד שלוש, לאחר תקופת המתנה, וזאת בתנאי שהירידה בכושר העבודה משמעותית (25% ומעלה). נדרשת כמובן הוכחה לפגיעה התפקודית וקישור שלה לתאונה.

* פיצוי בשל נכות – אדם שהופך נכה לאחר תאונה אישית יקבל על כך פיצוי מחברת הביטוח שממנה רכש את הביטוח הרלוונטי. את אחוזי הנכות קובעת חברת הביטוח, בלי קשר לממצאי ביטוח לאומי, ולכן כדאי להיעזר בעורך דין על-מנת למקסם פיצוי זה.

בקיאות מעמיקה ויושרה ללא פשרות

עו"ד תאונות אישיות נדרש להיכרות מעמיקה עם נהלי חברות הביטוח וגם עם אופן ההתנהלות שלהן בפועל, כשלעיתים הן מנסות להימנע ממימוש הפוליסה וחשוב לספק לכך מענה. עורך דין שמטפל בתביעות ביטוח בעקבות תאונות אישיות חייב לפעול גם ביושרה מלאה, ולא להבטיח הבטחות שווא. זמינות גבוהה היא עוד איכות חיונית, ובמשרד עורכי דין רן הרפז תמצאו את כל האיכויות הנ"ל ובהתאם שירות מחויב בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

הוספת מאמר לאתר?

    קונצרן קידום אתרים קונצרן קידום אתרים
    דילוג לתוכן